piątek, 4 lipca 2014

Jagodowa owsianka


Cześć,

Postanowiłam podzielić się z Wami moim pomysłem na szybkie śniadanie. Dla mnie sprawdza się idealnie rano przed pójściem do pracy, kiedy nie mam zbyt wiele czasu. A poza tym, gdy człowiek niewyspany to nawet się nie chce bawić w kuchni. Liczy się wtedy dla mnie tylko czas, bo wstaje na styk, żeby dotrzeć do pracy na 7 i odsiedzieć tam 12 godzin. A ta owsianka trzyma mnie długo, dopiero ok 10-11 jem II śniadanie, no i jest prosta w przygotowaniu.

Potrzebujemy tylko szklanki mleka, 3 łyżki płatków 
owsianych/jęczmiennych (jakie lubicie), 3/4 szklanki jagód i cukier do smaku.

Wieczorem, wsypuje do miseczki płatki. Ja lubię jęczmienne, więc takich używam:) dodaje też trochę pestek słonecznika lub innych orzeszków czy bakali, i zalewam to szklanką zimnego mleka. Rano płatki są miękkie i można od razu jeść. Ale żeby nie było nudno, w osobnym naczyniu ugniatam jagody z cukrem (tłuczkiem do ziemniaków :p ) i dodaję do mleka. Dla mnie bomba. Polecam wszystkim osobom które tak jak ja, nie lubią rano gotować owsianki. Robiłam też wersję z truskawkami, jest tak samo smaczna.




Zachęcam do zrobienia póki mamy sezon na jagody. Choć pewnie z mrożonych też wyjdzie. W kolejce czekają wiśnie, wytężam umysł do czego je wykorzystać :D

Pozdrawiam,

Justyś.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz